Sunday 8 April 2012

Kënga e Mërgim Evropianit*


Prilli është më i egri i muajve,
lind zambakët nga toka e vdekur
  T.S.Eliot 

Prilli ngarend si i egër
fushave të brishta të qenies sime,
çel si sythe ndjenjat e qashtra
nën një qiell të pikëlluar, të vrerët
Mbaj mend pranverën e shkuar
tonelatat e saj që feksnin
në të mbathurat e dimrit që ka veshur pranvera
kërkoj më kot një të verdhë të çiltërt,
por ngado llamburit një e kuqe e shndritshme
si ajo veneciane që çmendi Ticianin,
me të dëshiroj të bëj autoportretin e shpirtit
e të trupit tim të pakët e të mpakët
flokëve që kanë filluar të  zbardhen
duke kujtuar me mall kohën e largët
të xhinseve të zbardhura në vetëdije harrimi
bluzave të strëngura nga djersa e pikëllimi
kështu dëshiroj ti bredh sërish trotuaret
në kërkim të asaj që më ka ligështuar nga padurimi
në gjumë më shfaqen gjithmonë shoqet e mia
si bukuroshet e Kavabatës së mjerë
udhëtoj me to në sfilita mode
zyra shtetërore të dekoruara si seksshope
që buzë rrugëve ngjajnë si strehëza varfërore
për të mbledhur gjithë racën e dobët njerëzore
avioni i bukurosheve të fjetura
gjithmonë tek unë e ka gjetur një pistë
një aeroport të këndshëm , të ndriçuar, fluid
Gjithmonë kam dashur të gdhend në memorie
dëshira të flakta që s’di nga vinin
ndërsa lexoja “Jetë Paralele”
dëshira tu përngjaja heronjve , rritej, rritej
Qortoj kohën, fatin se radhë herë ëndrrën realizoj
sepse të drejtën me ngulm gjithandej kërkoj
s’di të gënjej për asgjë, naiv te Zoti
në apogjetë e stinëve që ndërrohen
vazhdoj të iki larg matanë detit e maleve
jetoj thjesht e  pa tronditje,
avangarda të mërzitshme e futurizmi të shpëlara
Përpiqem të kap momentin e jetoj kohën e humbur
që në atdhe të tjerë po e vjedhin
orën se shikoj kurrë e gjithmonë koha që vrapon
më bezdis , tmerrësisht më bezdis
i kam thënë ose më merr me vete
ose fiksohu e vdis
Por nuk trishtohem se mbi të gjitha
nuk harroj se  jam njëri
që përpiqem të përjetoj gjënë më të thjeshtë,
njerëzoren e kohërave të mia
edhe kur lindi dielli në mëngjes,
edhe kur çel një trëndafil
edhe kur shkëmbej një puthje
edhe kur vajtoj një humbje
nën parzme të lehta e stuhi të egra
të ledhatisë së jetës.
E kjo më besoni më bën më të fortë
e kjo nuk ju gënjej është gjëja më e lumtur në botë.  



Mërgim Evropiani është personazh i krijuar për të përfaqësuar gjithë emigrantët dhe njerëzit e tjerë shqiptarë të larguar në gjithë këto vite nga vendi i vet dhe që asnjëherë nuk e kanë gjetur veten,  sa herë kanë dashur të rikthehen sepse për fat të keq vendi i tyre s’u ka afruar asnjëherë dhe në asnjë moment asnjë gjë. Më shumë se 1.000.000 shqiptarë jetojnë jashtë vendit dhe japin kontributin e tyre modest në vendet ku jetojnë pa mundur të kthehen në atdheun e vet që e kanë gjithmonë në zemër.




No comments: