Kodi Elektoral i hartuar dhe i miratuar brenda pak ditësh në
2009 midis dy partive kryesore u duk në fillim se u drejtua kundër partive të
vogla. Kjo ide u përforcua më shumë dhe nga revoltat deri në grevë urie që LSI
dhe PDK ndërmorën në mjediset brenda parlamentit por dhe nga pragu elektoral që
u ngrit duke bërë të pamundur për disa parti të vogla që të kishin rezultate
inkurajuese në të gjitha qarqet e vendit. Mirëpo rezultatet e prodhuara nga
zgjedhjet e përgjithshme më qershor 2009 ku asnjë nga partitë e mëdha nuk mundi
që të merrte shumicën e mundshme për të krijuar qeverinë dhe aleanca e
pashembullt e krijuar mes PD dhe LSI pikërisht për të bërë të mundur që të
krijohej qeveria ngjallën debate në vend jo vetëm për moralin e këtyre
bashkëpunimeve por dhe për mundësitë e veçanta që fiton një parti që arrin të
futet në parlament në këtë sistem elektoral. Kur flasim për mundësira të
veçanta na vjen ndërmend sistemi elektoral gjerman ku një parti si ishte ajo
Liberal Demokrate bënte të mundur që të vendoste se kush do ta krijonte
qeverinë , Bashkimi Kristian Demokrat apo Partia Socialdemokrate përgjatë
viteve 70’-80’dhe pastaj si shkëmbim merrte poste të rëndësishme në çdo qeveri
gjermane që krijohej. Pak a shumë e njëjta gjë ndodhi dhe këtu në Shqipëri ku
LSI vetëm me 4 deputetë mori 20% të pushtetit duke përfshirë disa nga
ministritë kryesore. Ky fakt i ditur tashmë duke parë dhe palëvizshmërinë e dy
partive të mëdha për të bërë ndryshime thelbësore në kodin elektoral, ka ngjallur
orekse të mëdha në figura publike që besojnë se duke krijuar parti të ndryshme
politike dhe duke bërë një përpjekje maksimale për të fituar vota do të jenë në
gjendje që ti imponohen partive të mëdha në momentin final të krijimit të
qeverisë. Sigurisht që nuk ka asnjë gjë
të keqe që në vend të krijohen alternativa dhe parti të reja politike pasi një
vend që është në konsolidim e sipër të demokracisë ka nevojë që ketë sa më
shumë alternativa për të realizuar reformat e mëdha që kërkon vendi por kur këto
parti të reja politike synojnë pushtetin si qëllim
dhe manipulimin e zgjedhësve si mjet
atëherë situata komplotet më shumë dhe bëhet pengesë për qeverisjen e mirë në
Shqipëri.
Duke qenë se mesazhet kryesore për ndërtimin e një
qeverie të qëndrueshme janë pasqyruar prej kohësh në programin e dy partive të
mëdha apo dhe atyre të vogla aktuale,partitë apo e reja që kanë sinjalizuar se
do krijohen po mundohen që të gjejnë mesazhe që nuk i shkojnë shumë për shtat
shoqërisë shqiptare ose që nuk përfaqësojnë qëndrime të qëndrueshme ndaj
elektoratit por mundohen që t’i mbledhin nën një çati të gjithë ata që quhen të
“pakënaqur” nga të dy krahët e politikës. Kështu Aleanca Kuq e Zi ka gjetur
nacionalizmin si ideologji frymëzuese dhe nuk po e mohon ambicien që kjo
lëvizje mund të kthehet në një parti politike masive mbizotëruese në skenën
politike shqiptare. Sigurisht që nuk ka asnjë gjë të keqe në këtë ambicie të
saj pasi fundi, fundit të gjithë partitë politike synojnë pushtetin, por lloji
i nacionalizmit që po ndjek lëvizja Kuq e Zi me aktivistë që kërkojnë të
përleshen me doemos me armiq imagjinarë brenda truallit të Shqipërisë, aksione
“hackerash” të site-ve të vendeve fqinjë apo propozime të çuditshme për
njësimin e kampionateve të futbollit, propozime që duhet shumë mirë që s’janë
në duar të shqiptarëve por të organizmave të lartë si FIFA që janë shumë
rigoroz ndaj kërkesave të tilla, është një nacionalizëm që del përtej kornizave
të zakonshme të nacionalizmit shqiptar. Ky tip nacionalizmi i Aleancës Kuq e Zi,
e i mbartur për mëse një shekull nga fqinjët tanë ka qenë përgjegjës për sjelljen e kaq shumë
fatkeqësive në Ballkan dhe tashmë që shqiptarët që gëzojnë lirinë më të madhe
politike se përpara nuk kanë pse bien viktima të ambicieve të mëdha politike të
njerëzve të vegjël. Integrimi evropian i Shqipërisë, Kosovës, Maqedonisë,Malit
të Zi është zgjidhja më e mirë që shqiptarët mund ti japin dhe bashkimit të
tyre kombëtar sesa kultivimi i urrejtjes etnike ndaj kombësive të tjera të
Ballkanit. Të luash me zjarrin dhe sentimentet e një popullsie të ndrydhur për
kaq e kaq vite sa nga represionet e fqinjëve sa nga izolimi komunist është e
pandershme dhe manipuluese.
Në të njëjtën valë qëndrojnë dhe lëvizjet e disa
figurave të tjerë që synojnë të mbledhin të pakënaqurit nga partitë politike të
cilët zakonisht kanë qenë ish funksionarë të lartë qeveritarë dhe partiakë.
Pikësëpari këtu lind një pyetje a e njohin dhe e pranojnë këta njerëz teorinë e
qarkullimit të elitave? Përse qenka e thënë se dikush që hyn në politikë në një
moment të caktuar u dashka të qëndrojë aty deri në pension? Fundi,fundit të
gjithë këta janë provuar njëherë në poste drejtuese dhe nëse tranzicioni
shqiptar ka qenë kaq i gjatë dhe i vështirë sigurisht që dhe ata kanë një pjesë
të përgjegjësisë. Dëshira e ethshme për të fituar një apo dy deputet dhe pastaj
të luajnë rolin vendimtar për formulimin e qeverisë mund të realizojë
vdekjeprurëse për demokracinë shqiptare pasi në këtë rrugëtim të tyre drejt
pushtetit kanë mbrapa një armatë të tërë militantësh që presin të shpërblehen
dhe në aspektin moral sërish ka një manipulim të synimit së vërtetë dhe nevojës
për reforma që ka shoqëria shqiptare.
Një reformë e menjëhershme dhe serioze elektorale
sipas rekomandimeve të ODIR-it dhe OSBE-së do ti japë fund kësaj maskarade
paraelektorale në të cilën pasionet dhe etja për riciklim të pamerituar në
politikë po mbizotëron përditë në opinionin publik. Ky ndryshim në fakt do japë
dhe një provë më tepër sesa të përkushtuar janë këta “personalitete” ndaj idesë
së tyre fikse për ndryshim të Shqipërisë apo për ardhjen e tyre në pushtet me
çdo kusht. Zgjedhjet e vitit 2013 duhet të jenë vendimtare jo vetëm për
konsolidimin e demokracisë liberale në Shqipëri por dhe për lënien pas të
mentaliteteve dhe ambicieve të vogla personale për të bërë të mundur që të
realizohet ëndrra shekullore e shqiptarëve për të tu integruar plotësisht në
Bashkimin Evropian.
Gazeta Shqip 9.04.2012
Gazeta Shqip 9.04.2012
No comments:
Post a Comment