Sunday 23 June 2013

KANDIDAT PËR DEPUTET nga Kristaq Cepa( Kapa)



Dikur ju kam thënë popull e milet,
Se dhe un’ vendosa të dal deputet,
Se dhe un’ vendosa i dhashë karar
Veç rrogën e Shtetit tjetër gjë mos marr…

Kur t’a sjellë rasti të ketë lezet
Të mos u prish qefin, pranoj dhe ryshfet.
Andralla në paçi, punra po të kini,
Do caktonj orar në shtëpi të vini;
Në sjellçi me vete dhe ndonjë bakshish,
Frikë të mos kini se kjo nuk na prish,
Por të mos gaboni fjalë mos më thoni,
Po s’dhatë nënë -  dorë punë nuk mbaroni;
Jo se s’dua unë, po kështu është zakoni,
Ç’do mendim paguhet, këtë mos harroni,
Vetëm më jep votën pastaj mëndjen flije’
Se un’ jam pajisur me kultur’ e dije,
Dhe kam rresht dy muaj që po praktikoj
Që gishtrinjt’ e dorës shpejt e shpejt t’i çoj,

Çdo që t’paraqitet të di ta votoj,
Mos e dhëntë Zoti që t’a kundërshtoj.
Një ish- deputet, po më jep “privat”
Si duhet të sillem, fjalët si t’i mat,
Dhe ç’ilaç do marr të më zerë gjumi
Kur do bisedohet  moratoriumi.
Kam edhe program, s’jam sido kudo,
Por kam edhe shokët ashtu siç i do,
Kur të vijë koha ja ku le një shteg,
Ta paraqit listën cilin kam koleg.
Zanatin që zgjodha e kam me sevda,
Kush nuk ma jep votën do jet’maskara,
Dhe t’u them të drejtën, t’u kandis më mirë,
Kini koh’akoma t’a mblidhni fiqirë…
Jo me fjalë boshe, jo llafe të kota ,
Por ç’do gjë me rregull të çuditet bota,
Të çuditet bota, t’habitet mileti,

Të gjith’ të thëresin: “ rroftë deputeti


No comments: