Saturday 25 August 2012

Hardhia





                                      Hardhia është tharë
                                      Hardhia është plakur.
                                      Në dejet e saj ka shumë pak gjak,
                                      sa nuk ka mundësi të ma veremosë
                                       filxhanin e kafesë.
                                       Hardhia është mpakur,
                                        flokët i kanë rënë
                                        sa nuk mund të më japë  më gjethe,
                                         të bëj japrakë me ëndrrat-musht të saj.
                                         Hardhia është dobësuar
                                         s’mbahet dot në këmbë
                                         sa smund të më mësojë më
                                          si të përqafojë
                                         Por hardhia e mban mendjen në kokë,
                                         hardhia nuk është çmendur,
                                         sa të besojë fjalët e njërzëve që më urojnë
                                         çdo gusht
                                          Ta gëzosh pjergullën plot me rrush! 

Tiranë: 25.08.2012


No comments: